Pas op voor phishing. CM stuurt je nooit een e-mail met de vraag om je persoonlijke gegevens aan te passen. Hoe herken je een valse e-mail?

  • Home
  • Klacht CM-dienstverlening

Klacht CM-dienstverlening

Heb je een klacht over de dienstverlening van CM? Heb je het gevoel dat iets niet verloopt zoals je had verwacht? Laat het ons weten. Met jouw reactie verbeteren we immers onze service.

Signaleer je klacht eerst in jouw regio aan CM, dat is je eerste aanspreekpunt. Dit kan op verschillende manieren:

  • online via het klachtenformulier
  • via e-mail [email protected] 
  • telefonisch
    • Antwerpen: 03 221 93 39 
    • Limburg: 011 280 211 
    • Oost-Vlaanderen: 09 224 77 11 
    • Vlaams-Brabant en Brussel: 016 35 96 00 
    • West-Vlaanderen: 050 44 05 00 
  • persoonlijk bij een consulent in één van onze CM-Gezondheidspunten 
  • per brief via een CM-brievenbus: richt je brief aan de klachtencoördinator CM Vlaanderen 

Na ontvangst van je klacht bezorgen wij een ontvangstmelding binnen de zeven dagen. Mocht de behandeling van je klacht door omstandigheden iets langer duren, dan mag je rekenen op een tussentijdse communicatie. Uiterlijk binnen de dertig dagen bezorgen wij een definitief antwoord.

Nationale ombudsman CM

Ga je niet akkoord met de wijze waarop je CM-regio je klacht behandelde? Dan kun je bij de nationale ombudsman terecht.

Hoe je die kunt bereiken, staat onderaan in het antwoord (op je klacht) dat je van CM kreeg.

Na ontvangst van je klacht bezorgen wij binnen de zeven dagen een ontvangstmelding. Mocht de behandeling van je klacht door omstandigheden iets langer duren, dan mag je rekenen op een tussentijdse communicatie. Uiterlijk binnen de dertig dagen bezorgen wij een definitief antwoord.