Pas op voor phishing. CM stuurt je nooit een e-mail met de vraag om je persoonlijke gegevens aan te passen. Hoe herken je een valse e-mail?

CM-Connect

Je kan met al je vragen over je gezondheidsfonds terecht bij CM-Connect.

maandag en dinsdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 17 uur

woensdag, donderdag en vrijdag:
8.30 tot 12 uur

CM-verzekeringen

Voor vragen over de CM-verzekeringen: CM-MediKo Plan, CM-Hospitaalplan en CM-Hospitaalfix Extra.

maandag en dinsdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 17 uur (in juli en augustus enkel voormiddag)

woensdag, donderdag en vrijdag:
8.30 tot 12 uur

Zorglijn

Met vragen over (thuis)zorg kan je terecht bij de Zorglijn.

maandag tot donderdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 17 uur

vrijdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 16 uur

Met dringende thuiszorgvragen kan je 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 terecht bij de Zorglijn. Buiten de openingsuren neemt een externe zorgdienst je oproep over.

CM-Connect

Je kan met al je vragen over je gezondheidsfonds terecht bij CM-Connect.

maandag en dinsdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 17 uur 

woensdag, donderdag en vrijdag:
8.30 tot 12 uur

CM-verzekeringen

Voor vragen over de CM-verzekeringen: CM-MediKo Plan, CM-Hospitaalplan en CM-Hospitaalfix Extra.

maandag en dinsdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 17 uur (in juli en augustus enkel voormiddag)

woensdag, donderdag en vrijdag:
8.30 tot 12 uur

Zorglijn

Met vragen over (thuis)zorg kan je terecht bij de Zorglijn.

maandag tot donderdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 17 uur

vrijdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 16 uur

Met dringende thuiszorgvragen kan je 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 terecht bij de Zorglijn. Buiten de openingsuren neemt een externe zorgdienst je oproep over.

CM-Connect

Je kan met al je vragen over je gezondheidsfonds terecht bij CM-Connect.

maandag en dinsdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 17 uur

woensdag, donderdag en vrijdag:
8.30 tot 12 uur

CM-verzekeringen

Voor vragen over de CM-verzekeringen: CM-MediKo Plan, CM-Hospitaalplan en CM-Hospitaalfix Extra.

maandag en dinsdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 17 uur (in juli en augustus enkel voormiddag)

woensdag, donderdag en vrijdag:
8.30 tot 12 uur

Zorglijn

Met vragen over (thuis)zorg kan je terecht bij de Zorglijn.

maandag tot donderdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 17 uur

vrijdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 16 uur

Met dringende thuiszorgvragen kan je 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 terecht bij de Zorglijn. Buiten de openingsuren neemt een externe zorgdienst je oproep over.

CM-Connect

Je kan met al je vragen over je gezondheidsfonds terecht bij CM-Connect.

maandag en dinsdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 17 uur

woensdag, donderdag en vrijdag:
8.30 tot 12 uur

CM-verzekeringen

Voor vragen over de CM-verzekeringen: CM-MediKo Plan, CM-Hospitaalplan en CM-Hospitaalfix Extra.

maandag en dinsdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 17 uur (in juli en augustus enkel voormiddag)

woensdag, donderdag en vrijdag:
8.30 tot 12 uur

Zorglijn

Met vragen over (thuis)zorg kan je terecht bij de Zorglijn.

maandag tot donderdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 17 uur

vrijdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 16 uur

Met dringende thuiszorgvragen kan je 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 terecht bij de Zorglijn. Buiten de openingsuren neemt een externe zorgdienst je oproep over.

CM-Connect

Je kan met al je vragen over je gezondheidsfonds terecht bij CM-Connect.

maandag en dinsdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 17 uur

woensdag, donderdag en vrijdag:
8.30 tot 12 uur

CM-verzekeringen

Voor vragen over de CM-verzekeringen: CM-MediKo Plan, CM-Hospitaalplan en CM-Hospitaalfix Extra.

maandag en dinsdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 17 uur (in juli en augustus enkel voormiddag)

woensdag, donderdag en vrijdag:
8.30 tot 12 uur

Zorglijn

Met vragen over (thuis)zorg kan je terecht bij de Zorglijn.

maandag tot donderdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 17 uur

vrijdag:
8.30 tot 12 uur en 13 tot 16 uur

Met dringende thuiszorgvragen kan je 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 terecht bij de Zorglijn. Buiten de openingsuren neemt een externe zorgdienst je oproep over.

Veelgestelde vragen

Online
Gemakkelijk en snel: gebruik onze online mogelijkheden bij arbeidsongeschiktheid of vraag terugbetaling van je ziekenhuisfactuur aan. Voeg je overige documenten (foto of scan) toe aan ons online contactformulier, of gebruik de Mijn CM-app om je voordelen aan te vragen.
Op papier
Wil je papieren documenten (bijv. getuigschrift voor verstrekte hulp) indienen? Die kan je in een CM-brievenbus deponeren (behalve attesten van arbeidsongeschiktheid). Je hoeft ze niet in een envelop te stoppen.
Bevestig op elk document een gele klever voor een snellere en veilige verwerking.
 

De meeste formulieren vind je op onze website. Vind je een bepaald formulier niet? Neem contact met ons op. Dat kan via chat of via het contactformulier.

Vaak gebruikte formulieren, digitale aanvragen en documenten

Welke betaalkalender voor jou van toepassing is, hangt af van je statuut: werknemer, werkloze of zelfstandige. Voor werknemers en werklozen wordt twee keer per maand een ziekte-uitkering uitbetaald. Voor zelfstandigen, of bij arbeidsongeschiktheid langer dan een jaar, wordt de uitbetaling één keer per maand gedaan.

Betaalkalender uitkeringen

Het is een huizenhoog cliché, maar o zo waar: je gezondheid is je grootste rijkdom. Maar vroeg of laat heeft iedereen een verzekering voor medische kosten nodig. En op dat moment wil je de beste hebben. Kies daarom, net zoals 1,6 miljoen CM-leden, voor de verzekeringen van CM. Bereken je premie online en sluit in een paar klikken aan.

Sluit online aan

Als student blijf je tot je 25ste aangesloten bij CM via een van je ouders. Maar wat als je langer studeert, bijklust, naar het buitenland trekt of afstudeert? Als je meteen gaat werken, moet je in eigen naam aansluiten bij CM. Ben je werkzoekend? Dan doe je dat na je beroepsinschakelingstijd.

Wat te doen bij afstuderen?

Via Mijn CM beheer je online je ziekenfondszaken en krijg je snel een overzicht van terugbetalingen en documenten. Je hebt Itsme, CSAM of je elektronische identiteitskaart en een kaartlezer nodig.

Naar Mijn CM