Klacht CM-dienstverlening
Heb je een klacht over de dienstverlening van CM? Heb je het gevoel dat iets niet verloopt zoals je had verwacht? Laat het ons weten. Met jouw reactie verbeteren we immers onze service.
Signaleer je klacht eerst in jouw regio aan CM, dat is je eerste aanspreekpunt. Dit kan op verschillende manieren.
Na ontvangst van je klacht bezorgen wij een ontvangstmelding binnen de zeven dagen. Mocht de behandeling van je klacht door omstandigheden iets langer duren, dan mag je rekenen op een tussentijdse communicatie. Uiterlijk binnen de dertig dagen bezorgen wij een definitief antwoord.
- Regionaal klachtenformulier
- Mail: [email protected]
- Telefonisch: 03 221 93 39
- In een CM-kantoor
- Schriftelijk via een CM-brievenbus: richt je brief aan de klachtencoördinator CM voor provincie Antwerpen.
- Regionaal klachtenformulier
- Mail: [email protected]
- Telefonisch: 011 28 02 11
- In een CM-kantoor
- Schriftelijk via een CM-brievenbus of brief naar de klachtencoördinator CM, Herkenrodesingel 101, 3500 Hasselt
- Regionaal klachtenformulier
- Mail: [email protected]
- Telefonisch: 09 224 77 11
- In een CM-kantoor
- Schriftelijk via een CM-brievenbus of brief naar de klachtencoördinator CM, Martelaarslaan 17, 9000 Gent
- Regionaal klachtenformulier
- Mail: [email protected]
- Telefonisch: 016 35 96 00
- In een CM-kantoor
- Schriftelijk via een CM-brievenbus of brief naar de klachtencoördinator CM
- Leuven: Platte Lostraat 541, 3010 Kessel-Lo
- Brussel: Haachtsesteenweg 1805, 1130 Brussel
- Regionaal klachtenformulier
- Mail: [email protected]
- Telefonisch: 050 44 05 00
- In een CM-kantoor
- Schriftelijk via een CM-brievenbus of brief naar de klachtencoördinator CM, Oude Burg 19, 8000 Brugge.
Nationale ombudsman CM
Ga je niet akkoord met de wijze waarop je CM-regio je klacht behandelde? Dan kun je bij de nationale ombudsman terecht.
Hoe je die kunt bereiken, staat onderaan in het antwoord (op je klacht) dat je van CM kreeg.
Na ontvangst van je klacht bezorgen wij binnen de zeven dagen een ontvangstmelding. Mocht de behandeling van je klacht door omstandigheden iets langer duren, dan mag je rekenen op een tussentijdse communicatie. Uiterlijk binnen de dertig dagen bezorgen wij een definitief antwoord.
Belangrijk
Informatieve vragen en suggesties over je CM-dossier, de CM-diensten en -voordelen of de ziekteverzekering kun je stellen via het contactformulier.